zaterdag 1 oktober 2011

Het team en de Master

Op dinsdag 27 september heb ik in het teamoverleg op mijn werk de Master geintroduceerd. Natuurlijk is men op de hoogte dat ik een opleiding aan het volgen ben en ik vertel er regelmatig over maar tijdens het overleg heb ik aan de hand van een Prezi en 6 A's (Astrid, Aanleiding, Akkoord, Aanvang, Agenda en Accent) de Master nader uitgelegd. Op onderstaande link kun je deze Prezi uploaden en bekijken.
http://prezi.com/95p3ngizc8kv/present/?auth_key=cguuzto&follow=a.schat@asa.nl

Het doel van de presentatie was voor mij 2-ledig:
1. Ik wil aan mijn team duidelijk maken dat ik hen als team ook nodig heb bij deze Master doordat ik een o.i.o. (onderzoekinnovatieopdracht) uit ga voeren waarbij ik hen nodig heb. Ik ga met het team een commitment aan.
2. Ik wil het middel Prezi introduceren bij mijn collega's als presentatie-tool.
Beide is gelukt al kon ik door tijdgebrek niet achteraf met mijn collega's in gesprek gaan over de inhoud en startte de Prezi niet op bij het eerste punt!!
Dat laatste is maar weer het bewijs dat ik een presentatie klaar moet zetten voordat het uberhaupt aanvangt en even 'proefdraai'.
De reacties van de collega's waren positief, mijn punt mbt dat ik het team nodig heb bij deze Master is duidelijk overgekomen en men vond het een duidelijke presentatie.
En ik ga het werken met een Prezi als presentatie-tool, voor mijn collega's verder inhoud geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten