zaterdag 17 september 2011

Schrijf vanuit je hart en herschrijf vanuit je hoofd

Zaterdagochtend 10 september 2011 Thema Onderzoek
Een goed uitgevoerde ochtend met Lia en Joan, aan de hand van 2 beschreven flap's illustreer ik deze ochtend.
Dit is wat ik wil bereiken met mijn onderzoeksopdracht, recht vanuit het hart.
En in deze context gaat het onderzoek plaatsvinden, waarbij HART staat voor dat wat ik belangrijk vind en HARD staat voor de belangen van de organisatie. En dat moet bij elkaar komen, dat is ook mijn opdracht voor komende periode. De context is nu nog te groot (specificeer de doelgroep) en wat wil ik nu precies bereiken met het onderzoek.

Daarnaast hebben Joan en Lia aandacht besteed aan het doen van een mini-onderzoek, als onderdeel van het grote onderzoek waarbij de cyclus met kernactiviteiten van praktijkonderzoek (Van der Donk en van Lanen 2009) doorlopen wordt.
Dit is een punt waar ik komende week mee aan de slag wil. Wat ik heb uitgevoerd zijn de onderstaande afspraken te maken:
Actie 1: Met de opdrachtgever in een gesprek gaan om te komen tot inkaderen van de onderzoeksopdracht
Actie 2: Het team van collega's informeren over de Master door een bijdrage te leveren in een team/werkoverleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten